Turistične nastanitve

NASTNITVE  V SLOVENIJI - PREDSTAVLJENE NA NOVEM TURISTIČNEM PORTALU

Zakaj bi turisti sami brskali po celem spletu in zgubljali dragoceni čas? To vsekakor ne pomeni, da bi morali potovati na slepo!

Novi turistični portal Slovenia360.si bo odslej razveseljeval uporabnike, ki želijo več vizualne vsebine na enem mestu skupaj s popolno  turistično informacijo, vključno z rezervacijskim sistemom (vključen kmalu).

Slovenia360.si nagovarja uporabnika vizualno, v skladu s sporočilom v sloganu: "Ko Slovenijo začutiš, jo želiš doživeti."

Trenutno še v testiranju - uporabnike svetovnega spleta privablja portal, ki na enem mestu združuje vse relevantne podatke posameznega turističnega ponudnika. Portal bo prepoznaven po  interaktivnih, 360 panoramskih predstavitvah, v katere bodo vključene vse oblike iskanih nastanitev: hoteli vseh vrst, termalna kopališča,  turistične kmetije, apartmaji, sobe, kampi in gostilne.

Sedaj je na voljo že več kot 100 transparentno odprtih vrat turističnih nastanitev, ki s 360 panoramsko fotografijo (virtualnim sprehodom), vabijo po svojih prostorih, namenjenih gostom. Vizualno popolne predstavitve bodo v pomoč domačim in tujim turistom, ki jim pri izbiri, odločanju in pred potrditvijo rezervacije največ pomeni oblikovanje mnenja skozi lastne oči.

Velik doprinos k ugledu in promociji turistične ponudbe v Sloveniji, trženju predstavljenih turističnih storitev predvsem pa velika pomoč uporabnikom, ki bodo na enem mestu lahko našli naslednje informacije: 360 panoramski pogled iz zraka na destinacijo,  360 panoramo notranjih prostorov (virtualni sprehod),  Google street view, zemljevid, galerija, video, opis in rezervacijo (kmalu).

Na novem turističnem portalu. Slovenia360.si uporabnik ne bo imel občutka, da je številka v rezervacijskem sistemu, ampak kralj - spoštovanja vreden gost, ki ima na enem mestu največ vizualne vsebine in vse ključne informacije, da ne izgublja dragocenega časa in se suvereno odloča - s tem pa najbolj uspešno zadovoljuje svoje potrebe.

 

 

PRIČAKOVAN USPEH  SKUPNE PREDSTAVITVE TURISTIČNIH NAMESTITEV V SLOVENIJI - NA NOVEM PORTALU  Slovenia360.si    

Biti opažen na svetovnem trgu = Dobiti življenjsko priložnost za trženje.

Slovenski turizem je perspektivna gospodarska dejavnost, zato država izvaja  promocijo v svetu, namenjeno prepoznavnosti destinacije Slovenija in posledično povečanju obiska turistov.

Pri tem pa hotelirji in drugi ponudniki namestitev vsa leta zelo pogrešajo sodobne in učinkovite rešitve, ki bi uspešneje privabljale in odpirale vrata posameznemu ponudniku.

Kljub temu, da se obisk tujih turistov v Sloveniji povečuje, ker pa se istočasno odpirajo tudi novi hoteli, je nezasedenost še vedno visoka. Koliko prihodkov je vsak dan izgubljenih, brez utemeljenega razloga. Saj vedno bolj pogosto beremo, kako Slovenijo, kot turistično destinacijo pozitivno ocenjujejo relevantni svetovni mediji in agencije. Kaj gre narobe, da ponudniki ne občutijo rezultatov dobrih ocen tujine in skupne promocije, ki jo izvaja država?

V družbi PanoVirtual, ki je postavila novi informativni turistični portal Slovenia360.si  opažamo, da s krizo izginjajo optimistični občutki vedno večjemu številu ponudnikov turističnih nastanitev. Takšni ponudniki  bi morali veliko energije usmeriti v digitalno trženje, a odločno premalo pozornosti posvečajo že sami prenovi lastne spletne strani. To  je osnova in najmanjši strošek za korak s konkurenco in realizacijo potreb vsak dan bolj zahtevnega uporabnika.

Portal Slovenia360.si prinaša upanje vsem turističnim ponudnikom v Sloveniji, ki bodo vključeni v popolno informativno predstavitev, da bodo imeli novo možnost in priložnost biti opaženi na pravem mestu.

Večkrat, ko bodo turistični ponudniki opaženi, bolj bogato bodo poplačani. S tem bo tudi portal Slovenia360.si stalno povečeval število ogledov in pozicioniranje v nastajajočem partnerstvu - s ciljem: "biti opažen na spletu"

 

 

DOBRA VIZUALNA ZGODBA LAHKO ZMANJŠA VISOKE STROŠKE OGLAŠEVANJA  TURISTIČNIH STORITEV

Več kot tretjina (35 %) višjih tržnih strokovnjakov meni, da bo za digitalno trženje do leta 2019 namenjenih več kot polovica proračunskih sredstev podjetij namenjenih trženju, 37 % jih meni, da bo v digitalno trženje vloženo še več,. Tako je vsaj menilo 600 strokovnjakov v 11. državah, ki so sodelovali v raziskavi podjetja Accenture, izvedeni med novembrom 2013 in januarjem 2014 (Vir: slovenia.ifno, TTA 25.8.2014)

 

Dopolnitev spletne strani s transparentno vizualno vsebino = Najmanjši strošek v primerjavi s takojšnjim učinkom, poplačan že s prvim novim turistom.

Ali se zavedamo moči in vpliva dobre vizualne vsebine tedaj, ko je najbolj pomembno, ob prvem srečanju uporabnika - turista s predstavljeno turistično ponudbo na spletu:

  • -  Ko poleg opisnih besed ugodno in podobno... išče resničnost?
  • -  Ko v sebi ustvarja "svojo vizualno" predstavo ponudbe?
  • -  Ko se zaveda, da nekaj klasičnih slikic ne zagotavlja avtentičnosti?
  • -  Ko  v mislih podoživlja slabe izkušnje?
  • -  Ko brez navdušenja zapusti spletno stran in nadaljuje pri konkurenci?

Iz vseh raziskav je mogoče razbrati, da uporabniki najprej vidijo naslov in preberejo uvod, nato pogledajo sliko. Na podlagi tega pa se odločijo, ali bodo nadaljevali ali zapustili spletno stran. Neprecenljiva škoda nastaja, če dovolimo, da obiskovalci zapuščajo spletno stran zaradi vzrokov, na katere lahko vplivamo.

Vedno se moramo truditi, da uporabnika pritegnemo z močnimi fotografijami - s celovito vizualno vsebino ki ima čustveno povezavo z zgodbo. Turistu, ki se odloča s pomočjo spleta pokaže vse, kar sicer v tistem ključnem trenutku ne morete ne Vi in ne Vaš posrednik.  Kar vidimo, temu verjamemo. Nas navduši! Zaupamo.

 

 

PONUDNIKI, KI SE UKVARJAJO S TURIZMOM, BI PRI OBLIKOVANJU SVOJIH SPLETNIH VSEBIN MORALI PRISLUHNITI  TURISTOM

Preberemo, da se bo sodobni (poslovni) turist odzival samo na zaupanja vredne, iskrenejše blagovne znamke - tiste, ki razumejo njegove osebne (poslovne) potrebe in so v sozvočju z njegovim življenjskim slogom.

Kako naj ponudnik turističnih storitev na spletu uspešno gradi svojo blagovno znamko, da z vsakim obiskom uporabnika pridobiva in utrjuje zaupanje?

Enega od ključnih kriterijev vzpostavitve zaupanja na daljavo (med ponudnikom in uporabnikom) zagotavlja transparentnost, podprta z verodostojno vizualno podobo.

Govorimo o fotografiji, ki mora zagotavljati visoko stopnjo verodostojnosti, da turistu ne pride niti na misel slaba izkušnja, ki jo je morda doživel,  ko je po dolgem potovanju končno prišel na lokacijo in ni bila tako romantična, kot na slikici agencije. Razočaranje?  Maček v žaklju?

Razmišljanja turistov s slabimi izkušnjami so naslednja: Kdor ne pokaže transparentno, po vsej verjetnosti nekaj skriva!  Da ne boste uporabnikov spravljali v dvom, dopolnite vašo predstavitev na spletu z interaktivno 360 panoramsko fotografijo.

S 360 panoramo lahko pokažete praktično vse: Pogled na destinacijo iz ptičje perspektive, zunanjost z okolico in celotno notranjost objekta. Vse kar želite predstaviti oziroma vse, kar bi želel pred svojo odločitvijo videti uporabnik.