Z OBČUTKOM NAREJENA VIZUALNA  - DIGITALNA INFORMACIJA PRINAŠA HOTELIRJEM VEČJI OBISK TURISTOV

Raziskave kažejo, da digitalno trženje prevzema primat in da raste število rezervacij preko mobilnih naprav.  Trendi v turistični dejavnosti bodo šli v smeri vedno večjega poudarka na individualnih in samostojno načrtovanih počitnicah ter izobraževanju (poslovni turizem) in tudi rekreaciji.

Novi uporabnik - turist ne bo dovzeten za množično trženje ali komuniciranje, kot tudi ne za pristop po načelu »en izdelek po meri vseh«. Jutrišnji turist bo zahteval osebno obravnavo, prava, resnična in pristna doživetja ter izdelke in storitve, ki mu jih bodo omogočili. Če želijo ponudniki slediti pričakovanju uporabnika, se morajo odpreti in predstaviti tako, da bodo opazni, prepoznavni in zaupanja vredni že s predstavljeno ponudbo na spletu.

Samo v znanih situacijah se lahko razumno odločamo. Komu lahko uporabniki verjamemo bolj, kot svojim lastnim očem ali preverjenim informacijam? V turizmu to največkrat ni uresničljivo. Kljub tako pomembnemu odločanju, kot je izbira počitniške ali poslovne destinacije, resničnega preizkusa pred tem  žal ne moremo opraviti.

 

Najboljši približek, ki sooča z neznanim in ga danes omogoča sodobna tehnologija na spletu, predstavlja virtualni sprehod  ali "resničen predogled destinacije".

Virtualni sprehod je poljubno obsežen, sestavljajo ga interaktivne 360 panoramske fotografije, posnete iz različnih zornih kotov.

Le transparentna in verodostojna vizualna vsebina,  ki nagovarja uporabnika - turista - bodočega gosta, ustvari zaupanje in odpravi strah ter zmanjšuje negotovost in občutek ponovnega tveganja, ki izhaja iz predhodne slabe izkušnje.

 

Uporabniki verjamemo in zaupamo predstavitvi, ki nič ne skriva in nič ne dodaja!

 

DOBRA FOTOGRAFIJA  PODPIRA IN ODPIRA VSAKO TURISTIČNO SPLETNO OKNO

Fotografija mora najprej pritegniti pozornost, da uporabnika zadrži! Le tako lahko v nadaljevanju postane naš turist - naš novi gost.

Interaktivna 360 panoramska fotografija zelo pritegne - in vedno odloča o prvi izbiri! Da se gost k vam spet vrne,  pa je odvisno le od vas.

 

Fotografija, ki predstavlja turistično destinacijo (hotel, turistično kmetijo, apartma, kamp, terme..) mora biti tako izvrstna, da zagotavlja primerne pogoje za odločitev na daljavo (tudi za vizualce, ki nas je več kot 60%).

 

Informacija, ki jo prinaša 360 panorama, je legitimna. Nič odstranjenega, nič dodanega. Če slika prinaša vse tisto, kar se v resnici da videti, je za uporabnika to dovolj  - največ, kar lahko ponudi spletna stran.

Fotografija s tehnično podporo je danes nenadomestljiva v turizmu. Strokovne ocene in priporočila za obisk turistične destinacije, ki se znajdejo v različnih svetovnih medijih ali pa reklamnimi oglasi, se lahko le za pokušino in izziv dotaknejo vizualnega pogleda. Uporabniki posledično prek raznih portalov brskajo po dodatnih transparentnih in verodostojnih vizualnih vsebinah -  pogosto brezuspešno!

Zato bi se vsak butični družinski hotel kot tudi vsi večji hotelirji v Sloveniji morali zavedati, kako zelo pomembna je fotografija, na osnovi katere želijo ponudniki na daljavo (prek spleta) pridobiti pozornost, naklonjenost in zaupanje turista - bodočega gosta.

Fotografija je ogledalo in razlikovanje od konkurence - Uporabite jo pravočasno!